מחפשים מכשיר סלולר זול? לפניכם המלצה על 5 מכשירים בעלות פחותה מ1000 שח!

אנשים רבים מחפשים מכשירי סלולר זולים. בפועל, ניתן למצוא כיום מכשירים נהדרים עם נתונים מעולים, אשר ניתן לעשות איתם  כמעט הכול, ממש כמו מכשירי הדגל היקרים. בין אם אתם רוכשים את המכשיר הראשון לילד, או אם לא בא לכם לשלם סכום גבוה על מכשיר סלולר, מכשירים זולים וטובים מספקים פתרון מושלם לקהל רחב.

במאמר זה ננסה להמליץ על מספר מכשירים זולים. שימו לב שכל הערכות המחיר נכונות לכתיבת שורות אלו, יתכן ואם תקראו את הפוסט בשלב מאוחר יותר המחירים יהיו קצת שונים. בעמודי המוצר תוכלו להתעדכן על המחיר העדכני!

אז אילו מכשירי סלולר מומלצים ניתן למצוא במחיר מתחת 100 שח?

נתחיל עם סמסונג. סמסונג מייצרת מכשירים נהדרים בסדרת הA, סדרה זו מיודעת למכשירים דרג ביניים. נכון להיום (10/22) המכשירים החדשים של סדרה זו הם- A03, A13, A23, A33, A53, A73. לא כולם רלוונטיים למאמר זה, מכיוון שחלקם יקרים יותר. ניתן למצוא גם מכשירים מסדרת הA של שנה קודמת במחירים זולים. במאמר זה אנו משתדלים להיצמד רק לסדרות החדשות. אז על מה אנחנו ממליצים?

סמסונג גלקסי A03

גלקסי A03  הינו המכשיר הזול יותר מסדרת הa של שנה זו. מכשיר בנפח 64 ג'יגה זיכרון ומעבד 4 ראם. המסך בגודל 6.6 אינטש מסוג LCD TFT (גודל יחסית לא קטן). המצלמה בעלת עדששה כפולה המספקת 48 מגה פיקסל, ומצלמת הסלפי 5 מגה פיקסל.

ללא ספק תמורה נאה ביחס למחיר שלו שנע סביב ה580 שח ליבואן רשמי (נכון לכתיבת שורות אלו). החיסרון הבולט שיש למכשיר זה (לדעתי) הוא שכניסת הטעינה היא USB רגיל (הכניסות הישנות יותר) ולא TYPE-C, ולכן כניסת המטען מתבצעת רק בכיוון אחד. דבר זה מקשה על מבוגרים לשמור על שקע הטעינה לאורך זמן, במקרה שמנסים להכניס לא נכון את המטען למכשיר. לעוד פרטים על גלקסי A03.

סמסונג גלקסי A13

מכשיר מוצלח מאוד. זול וטוב, ממשיך את ההצלחה של הA12  משנה קודמת. מכשיר שמחירו נע סביב ה700 שח ליבואן רשמי (נכון לכתיבת שורות אלו). המכשיר מגיע בנפח 64 ג'יגה ומעבד 4 ג'יגה ראם. המכשיר מגיע עם כניסת טעינה TYPE-C התומכת בטעינה מהירה של 15W. המסך בגודל 6.6 אינטש וקצב ריענון של 90Hz. מצלמה ראשים 50 מגה פיקסל, מערך 4 עדשות מצלמה.

מכשיר זה מתאים לכל מי שרוצה מוצר נהדר במחיר זול. יש לזכור שעדיין מדובר על מכשיר דרג ביניים מינוס, אך יחס התמורה למחיר כאן בהחלט גבוה. מתאים לילדים ומבוגרים כאחד. ניתן לראות כאן יותר בפרוט על גלקסי A13

סמסונג גלקסי A23

עוד מכשיר נהדר של סמסונג. המכשיר דומה מאוד לגלקסי A13, והשינוי העיקרי בין ה2 הוא שנפח המכשיר הנ"ל הינו 128 ג'יגה. נפח זה מאפשר לאחסון פי2 יותר דברים (אפליקציות, סרטונים, תמונות וכו) מאשר הa13. המכשיר גם תומך בטעינה מהירה עד 25W, המסך בגודל 6.6 אינטש והסוללה בנפח 5000. המעבד מדגם Snapdragon 625  וגם כאן תמצאו מצלמה ראשים בנפח 50 מגה פיקסל, במערך של 4 עדשות.

מכשיר זה נע סביב ה890 שח ליבואנים הרשמיים. התמורה יחסית גבוהה ולכן נכנס לרשימה שלנו. מתאים להתנהלות יום יומית, יש מספיק מקום לשמירת מידע רב והמחיר טוב ביחס לתמורה. תוכלו לקרוא כאן יותר על גלקסי A23.

שיאומי רדמי נוט 11

.

אפשר להגיש שמכשירי הרדמי נוט 11 של שיאומי, הינם מכשירים נפלאים המספקים אולי את המורה הגבוהה ביותר ביחס למחיר. שיאומי הינו מותג אשר הפך להיות בין המובילים בעולם בכל הקשור לעולם הסלולר (אך לא רק). כיום ניתן למצוא מגוון רחב של מכשירי שיאומי מתחת ה1000 שח, אך כמו שזה נראה הרדמי נוט 11 ייתן תמורה הכי גבוהה ביחס למחיר. ומדוע אנו חושבים ככה?

לפני הכל מדובר על מסך בגודל 6.43 אינטש, מסך FHD ומסוג AMOLED (מסך חד מאוד). קצת רענון מסך הינו 90Hz. המכשיר מגיע בנפח 128GB ומעבד 6GB RAM (ניתן למצוא גם דגמים עם מעבד 4, קצת יותר זולים). המכשיר מגיע עם מטען מהיר 33W וכמובן תומך בטעינה זו.

מצלמה של 50MP עם סוללה בנפח 5000MAH הופכים את המכשיר כמכשיר נהדר לכל אחד. אם תשאלו אותנו, גם נספר לכם שהמכשיר מעוצב בעיצוב חדשני ויפה (עם זאת, הכל עניין של טעם). וכמה יעלה התענוג? סביב ה 860 שח ליבואן רשמי! ניתן לראות כאן יותר פרטים על רדמי נוט 11

שיאומי רדמי 10C

מכשיר זול טוב. המכשיר מגיע בנפח של 128GB ועם מעבד 4GB RAM, מעבד Snapdragon 680. המסך של המכשיר בגודל 6.71 אינטש והסוללה נפח 5000. המכשיר תומך בטעינה מהירה עד 18W ומספק מצלמה ראשית של 50MP

על פניו הנתונים היבשים מספקים תמורה נהדרת למכשיר, עם זאת הוא עדיין לא ברמה של הרדמי נוט 11 למשל. גם מכשיר זה כמו שאר מכשירי שיאומי, מספקים יחס תמורה נהדר ביחס למחיר וכמעט בלתי אפשרי למצוא נתונים כאלו במחיר כזה. המחיר שלו נע סביב ה-700 שח ליבואן רשמי. ניתן לראות כאן עוד על רדמי 10C

ולסיכום- ישנם עשות מכשירים שניתן למצוא במחירם של פחות מ-1000 שח. כאן הבאנו את ה5 שאנו חושבים שהכי מתאימים והכי משתלמים. כדאי לשים לב שהערכות המחיר במאמר זה הן מתאימות לזמן כתיבת המאמר. ייתכן מאוד שבעוד חודש/ חודשיים כל המחירים ישתנו. רוצים לדעת איזה עוד מכשירים אפשר למצוא בטווח מחירים זה? צרו עמנו קשר באחת הדרכים כאן, ונשמח לעזור!

השאר תגובה

כתובת המשייל שלך לא נשלחה, שדות נחוצים

דילוג לתוכן